Teknisk servicemedarbejder til administrationen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Intern Service søger en teknisk servicemedarbejder primært til bygningsservice.

Om stillingen:
Du bliver en del af et team på 12 personer. Opgaverne er mangeartede, og det er et must, at du er serviceminded og initiativrig, kan arbejde selvstændigt, når det behøves, har godt humør og kan samarbejde med alle. 

Kommunens administration er p.t. fordelt over 10 bygninger, hvor tilsyn og vedligehold er fordelt mellem tre servicemedarbejdere, som afløser hinanden ved ferie.

Arbejdsområder:

  • Udvendigt og indvendigt tilsyn med bygninger, tekniske installationer, inventar -  herunder mindre reparationer og service opgaver, samt i samråd med afdelingens leder, tilkald af reparatører når dette er påkrævet.
  • Snerydning og grusning, i begrænset omfang, ved bygningerne.
  • Opgaver vedr. alarm- og adgangskontrol, herunder alarmudkald i mindre omfang.
  • Tilsyn med rengøring i dele af administrationen. 
  • Diverse ad hoc opgaver. F.eks. klargøring af mødelokaler, serviceopgaver ved de enkelte arbejdspladser, mindre postopgaver, ekspedition af varer til administrationens afdelinger osv.
  • Intern Service står også for rengøring og lettere vedligehold af administrationens og ældreplejens mange biler og cykler. Ved ferie mm. skal du tage del i disse opgaver.

Kvalifikationer:

  • En ejendomsserviceteknikeruddannelse eller en relevant håndværksmæssig uddannelse. Evt. erfaring fra lignende job. 
  • Har førerbevis til minimum almindelig personbil. 
  • Har teknisk flair, og herunder også brug af computer, da computeren bl.a. bruges til styring af opgaver, ventilation, adgangskontrol, alarmer mv.
  • Kan tage initiativ og selvstændigt løse - eller sørge for at få løst - opgaver.
  • Er god til at planlægge og samarbejde, samt har ordenssans.
  • Har overblik og er serviceminded – også i pressede situationer.

Du får:

  • Et spændende job med en travl og afvekslende hverdag.
  • Gode kolleger i et uformelt arbejdsklima med plads til godt humør.
  • Et job med stor selvstændighed og ansvar.
  • 37 timers arbejdsuge med flekstidsordning.
  • Tidssvarende arbejdsplads med fornødne værktøjer, såsom mobiltelefon, tablet, hjemmearbejdsplads osv.

Du kan læse mere om Nyborg Kommune på www.nyborg.dk

Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises offentlig straffeattest inden ansættelse og kørekort.

Hør mere om stillingen hos leder af Intern Service Jan Mathiasen på mobil 5159 9104 eller mail janm@nyborg.dk

Ansøgningsfrist søndag 18 juni 2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 22 juni 2023
Tiltrædelse 1. august 2023

Pr. 1. august 2020 har Nyborg Kommune indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og fra denne dato, er det ikke muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=72eaa06d)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - Intern Service, Nørrevoldgade, 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=72eaa06d&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843418

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet