BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nyborg Kommune har iværksat en større organisationsændring. Det har medført at Ejendomme, Intern service og Rengøring er blevet slået sammen i en facility management-gruppe (FM). Dette betyder, at flere afdelinger skal drage nytte af hinanden og de rette synergier skal sættes i spil.
Vores arbejdsplads:
Gruppen Ejendomme består af syv erfarne medarbejdere, som er forankret i sektionen "Ejendomme og Service".
Ejendomme har ansvaret for anlægsopgaver, energi samt drift og vedligeholdelse af kommunale bygninger. Disse er fordelt på 144 adresser, der udgør ca. 190.000 m2. Ejendomme har ansvaret for de systemer, som understøtter anlægsopgaver, energioptimering, drift og vedligehold og tekniske anlæg.
I gruppen Ejendomme vægter vi et stærkt fagligt miljø, godt kollegialt sammenhold og arbejdsglæde højt. Vi prioriterer faglig sparring, og gør ofte brug af hinandens individuelle kompetencer, og derfor ønsker vi en kollega med godt humør, som er god til at samarbejde.
Du vil som projektleder få ansvar for anlægsprocessen - fra idefase over brugerinddragelse til udarbejdelse af udbudsmateriale, udbud, kontrahering og gennemførelse af byggeri. Ydermere kommer du til at styre mindre opgaver selvstændigt. Vi bruger eksterne rådgivere på alle større projekter.
Det er en forventning, at du kan håndtere en involverende proces, hvor interessenter og brugere inddrages, og hvor deres drømme og ønsker søges realiseret inden for projektets overordnede ramme.
Ejendommes opgaveportefølje vokser. Der er flere større byggerier i gang og på vej fx Nyborg Sundhedshus, større ombygninger i daginstitutioner, ny tandklinik, kulturloftet, kajakklub og meget mere.
Dine primære opgaver vil være:
- Projektleder (bygherre) på større og mindre anlægssager med rådgivere.
- Brugerinddragelse.
- Ansvar for budget, tid og kvalitet på dine projekter.
- Egen projektering og udarbejdelses af udbudsmateriale for nye projekter og anlæg. Fungerer som projekt- og byggeleder til færdiggørelsen.
- Samarbejde med interne og eksterne servicepartnere.
- Udarbejdelse af politiskesager for nye anlæg og frigivelser.
- Samarbejde med ledere, specialister, teknisk service, brugere, interessenter og håndværkere.
- Løsning af ad hoc-opgaver fx inden for drift og vedligehold i forbindelse med FM og arealoptimering.
Din baggrund:
- Du har en praktisk og teknisk baggrund, som fx bygningskonstruktør eller lignende.
- Har erfaring med projektledelse af anlægsprojekter – fx som bygherrerådgiver eller tilsvarende stilling eks. i en kommune (Ikke et krav).
- Har erfaring med brugerprocesser og en positiv tilgang til at samarbejde.
- Navigerer flydende i branchens lovgivning og dokumenter, herunder udbudslovgivning, kontrakter og processer.
- Er en god kommunikator i såvel skrift som tale.
- Nyder at have en bred kontaktflade og kan opdyrke gode samarbejdsrelationer.
- Kendskab til brand og rådgivning herom er en fordel.
Hvad vi tilbyder:
- Du bliver en del af et hold med en engagerede teknikere med forskelligartede opgaver. Et hold, hvor vi altid hjælper hinanden, sparrer og videndeler.
- Du får mulighed for at bidrage til den grønne omstilling i kommunen.
- Spændende og afvekslende arbejdsopgaver med gode muligheder for selv at præge din stillingen og arbejdsdag.
- Du får frihed under ansvar.
- At arbejde ambitiøst med anlægsstyring, driftsplaner og være med til at hæve ambitionsniveauet for kommunens anlægsprojekter særligt hvad angår brugerinddragelse og bæredygtighed.
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
- Du får mulighed for flekstid med fleksibel fredag.
Og, at du kan du se dig selv i nedenstående:
- Du brænder for projektledelse og styring af byggeriet faser.
- Du har erfaring med projektering, udbud og tilsyn (Det er en fordel, hvis du kan tegne i AutoCAD).
- Samarbejder opsøgende og konstruktivt med kolleger inden for eget team og på tværs med kolleger fra organisationens andre teams.
- Du bevarer overblikket og kan holde hovedet koldt i en travl hverdag med mange opgaver.
- Du er kvalitetsbevidst og har en struktureret tilgang til arbejdet, og følger op på opgaverne til disse er afsluttet.
- Du kan bidrage til politiske sagsfremstillinger og formidle resultater.
- Du ser styrken i, at vi er forskellige både fagligt og personligt og er indstillet på at bidrage til trivsel og god stemning.
- Du skal trives i en vekslede hverdag med mange relationer og projekter.
- Du har gode evner til at skabe tillidsfulde relationer, opbygge netværk og bruge det i dit daglige arbejde.
- Du kan se dig selv i en politisk styret organisation (Erfaring herfra er en fordel, ikke et krav).
- Det er et krav, at du har gyldigt kørekort B.
Det praktiske:
Din daglige gang vil være på kontoret i Nørregade 3 i Nyborg, samt ude i kommunens bygninger.
Yderligere oplysninger:
Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal afleveres straffeattest inden ansættelse.
Yderligere oplysninger og spørgsmål om stillingen kan fås ved leder for Ejendomme Marcus Høg tlf. 4011 2908 eller mail mahg@nyborg.dk.
Ansøgningsfrist 14. februar 2024
Samtaler afholdes løbende og afvikles fysisk på Nyborg Rådhus
Tiltrædelse snarest muligt
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6dfe174f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Ejendomme og service, Nørrevoldgade, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5984684