Teknik, Miljø og Erhverv søger administrativ medarbejder til byggesagsgruppen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Teknik, Miljø og Erhverv søger en administrativ medarbejder til byggesagsgruppen, der består af en faglig koordinator, otte byggesagsbehandler og fire administrative sagsbehandler.

Som administrativ medarbejder vil dine opgaver primært være:

  • Administration af byggesagsgruppens digitale postkasse.
  • Indberetning til BBR (Bygnings- og Boligregisteret).
  • Opgaver omkring adresseloven.
  • Opgaver vedr. opdatering af Ejerfortegnelse.
  • Tovholder på myndighedssager i udstykningssager.
  • Administrative opgaver vedr. Tingbogen.
  • Besvarelse af store og små henvendelser fra borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere.

Vi søger en administrativ medarbejder med følgende kompetencer:

  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund indenfor kontor og administration med viden om det ejendoms- og byggetekniske område.
  • Har humor, empati og er ikke bange for at kaste sig over nye opgaver.
  • Solidt overblik - selv med mange bolde i luften.
  • God sans for koordinering, planlægning og samtidigt lyst til at yde en god og venlig service.
  • Gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt.
  • Gode tværfaglige samarbejdsevner og servicemindet.

Vi tilbyder dig:

  • En arbejdsplads med højt fagligt niveau og et godt arbejdsmiljø.
  • Et varieret, selvstændigt og ansvarsfuldt job.
  • At blive en del af Teknik, Miljø og Erhverv, hvor vi har en uhøjtidelig og forpligtende tilgang til at samarbejde med hinanden og tillid som den grundlæggende værdi.
  • Et uformelt arbejdsmiljø i en flad organisationsstruktur – kort vej til beslutning.

Yderligere information: 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne med lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret leder af byggesag Lars Almind Knudsen på tlf. 5172 7419 eller mail laka@nyborg.dk.

Ansøgningsfrist 6. december 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført uge 50
Tiltrædelse 1. februar 2024 eller snarest muligt

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bd9e3bed)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - Teknik, Miljø og Erhverv, Nørrevoldgade, 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946065

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet