BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye friske teamleder, der har lyst til at arbejde med forandringer og komme ind i en afdeling, hvor vi sætter trivsel og faglighed i højsædet?
Nyborg Kommune har iværksat en større organisationsændring, hvor det blandt andet er besluttet at flere opgaver skal samles i et "Center for ejendomme, rengøring og service". Dette betyder, at flere afdelinger skal drage nytte af hinanden, og de rette synergier skal sættes i spil.
Nyborg Kommune søger en dygtig og erfaren teamleder til ejendom og byggeri. Du bliver ansvarlig for styring af drift og vedligeholdelse af kommunens ejendomme, samt sikre effektiv funktion og udnyttelse af bygningerne. Viden om indførelse af Facility Management er en klar fordel. Stillingen som teamleder er en nyoprettet stilling, hvor dine kompetencer og viden vil komme i spil. Du får mulighed for at være med fra starten, og det er vigtigt, at du tør og ønsker at "stille dig op på ølkassen" og sætte retning, samt inddrage alle i sammenlægningsprocessen.
Alt dette vil ske i tæt samarbejde med leder af "Center for ejendomme, rengøring og service", samt dine øvrige ledelseskollegaer.
- Er du en engageret og ambitiøs leder?
- Ser du nytænkning som et vigtigt redskab i forbedringer?
- Er du god til at motivere og kommunikere?
- Dyrker du det gode samarbejde, og kan du lide at have med mennesker at gøre?
- Nyder du at jonglere med komplekse problemstillinger?
Så skal du søge jobbet som teamleder for ejendomme i Nyborg Kommune, som er en veldrevet og ambitiøs kommune i vækst med mange spændende udviklingsopgaver, og hvor der er fokus på bæredygtig udvikling og optimering af ejendomsporteføljen. Samt effektiv udnyttelse af ejendomme gennem multifunktionelle kvadratmeter, alternative energikilder og videreudvikling af kommunens ejendomsstrategi ligger højt på den politiske agenda.
Aktuelt er vi i gang med flere større projekter for at fremtidssikre de fysiske rammer for kommunens velfærdsydelser via nyt sundhedshus, tandlægehus, kajakhus, børnehuse, energiprojekter og meget mere.
Ansvarsområder og kompetencer:
Du bliver ansat i "Center for ejendomme, rengøring og service" med reference til lederen af Centret. Du vil have tæt samarbejde med de tre øvrige teamleder for rengøring og intern service. Du vil som teamleder af ejendom være direkte leder og personaleansvarlig for de seks dygtige og erfarende medarbejdere i ejendomsafdelingen. Jeres opgaver vil være:
- Udvikling og drift af kommunens ejendomme, herunder anlægsstyring.
- Nybyg og større renovering.
- Udarbejde planer for bygningsvedligehold.
- Teknik- og energioptimeringer.
- Bygningsservice og ejendomsservice.
Vi tilbyder en spændende, men også krævende stilling, hvor der skal skabes resultater gennem styring og tværgående samarbejde. Du vil have mulighed for fleksibel arbejdstid og stor indflydelse på jobbet. Evnen til at kommunikere effektivt er en afgørende egenskab for en succesfuld teamleder i ejendomsdriften.
Som teamleder i ejendomsdrift har du:
- en faglig troværdighed og evnen til at prioriterer opgaver.
- stærke kommunikationsevner, samt evnen til at styrke teamets succes.
- erfaringer med Facility Management.
- arkitektonisk og bygningsteknisk erfaring, er ambitiøs og har kompetencer til at rådgive overbevisende, sagligt og kvalificeret.
- erfaring inden for ledelse, projektledelse, brugerinddragelse og innovative arbejdsmetoder.
- evnen til at arbejde konstruktivt på tværs i kommunen og dyrker de gode relationer.
- en struktureret og metodisk tilgang til arbejdsopgaver og projekter.
- gode medmenneskelige relationer, du ser kvaliteter og potentialer hos den enkelte medarbejder og har blik for at bringe disse kvaliteter i spil, så du sammen med medarbejderne kan udvikle afdelingen.
Kommunen er funderet på værdierne involvering, tillid og ordentlighed, med en anerkendende ledelsestilgang i alle relationelle forhold. Det betyder i praksis, at du som leder sætter retning og rammer for arbejdets udførelse, samt inddrager og fungerer som katalysator i udmøntningen af arbejdet - du får tingene til at ske og sikre ejerskab ved at fremtræde autentisk og i respekt for ovennævnte værdier.
Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Du kan få mere information om stillingen ved at kontakte leder af "Center for ejendomme, rengøring og service" Jytte Hansen på tlf. 4021 8766 eller e-mail jyth@nyborg.dk, eller afdelingschef Jacob Juhl Harberg på tlf. 2138 8238 eller e-mail jjha@nyborg.dk.
Ansøgningsfrist 14. august 2023
Vi forventer at afholde samtaler i slutningen af august
Tiltrædelse 1. oktober 2023 eller snarest muligt derefter
Som led i rekrutteringsprocessen vil der blive udarbejdet en personprofil med efterfølgende interview for de kandidater, der går videre til 2. samtale. Til dette formål videregives navn, telefonnr. og e-mail adresse til People Tools. Ansættelsesudvalget gennemgår resultaterne af personprofilerne før 2. samtale.
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9b36353f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Teknik- og Miljøafdelingen, Nørrevoldgade, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=9b36353f&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874493