Spændende stilling som bogholder/økonomiassistent hos dynamisk virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger for en dynamisk og innovativ virksomhed, en bogholder/økonomi assistent. Deres mål er at levere kvalitet og excellence i alt, hvad de gør. De søger nu en dygtig og engageret bogholder/økonomiassistent, og du vil være en vigtig del af deres økonomiafdeling.



Arbejdsopgaver
  1. Bogføring af daglige transaktioner
  2. Håndtering af debitor- og kreditorstyring
  3. Afstemning af bankkonti og andre finansielle konti
  4. Udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber
  5. Lønadministration og håndtering af lønrelaterede opgaver
  6. Deltagelse i budgettering og økonomisk planlægning



Faglige Kvalifikationer
  1. Uddannelse inden for regnskab, økonomi eller en relateret disciplin
  2. En del års erfaring som bogholder eller i en lignende rolle
  3. Kendskab til økonomisystemer
  4. Gode IT-færdigheder, især i Excel og økonomistyringssoftware
  5. Stærke analytiske evner og øje for detaljer
  6. Gode kommunikations- og samarbejdsevner
  7. Evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar



Særlige forhold
  1. Et spændende og udfordrende job i en virksomhed i vækst
  2. Muligheder for faglig og personlig udvikling
  3. Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger



Ansøgning:

mgj@jobteam.dk


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, None, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075171

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet