Regnskabsassistent til Regnskab og Finans

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en erfaren regnskabsassistent til det sociale område.

Regnskab og Finans hører under direktørområdet Økonomi og Digitalisering, der også omfatter Budget og Analyse, Lønadministration, Udbud og Indkøb, Digitalisering og I-sikkerhed, IT-drift og infrastruktur.

Nyborg Kommune er en meget velfungerende kommune med styr på økonomien og en flad organisationsstruktur, hvor der er en høj grad af trivsel blandt ledere og medarbejdere.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Lønadministration for plejefamilier, tabt arbejdsfortjeneste og andre særlige ansættelser jvf. serviceloven. 
  • Afregning af A-skat og ATP- afstemning i e-indkomst. 
  • Afstemning af mellemregningskonti.
  • Statsrefusion vedrørende Særligt Dyre Enkeltsager.
  • Statsrefusion vedrørende sociale ydelser og integration.
  • Betalinger og opkrævninger vedrørende kvindekrisecentre og forsorgshjem.
  • Ajourføring af belægningslister på institutioner. 
  • Betaling af fakturaer i Prisme.
  • Udsendelse af fakturaer i Prisme.
  • Kontering og bogføring i Økonomisystemet Prisme.
  • Mellemkommunale betalinger.
  • Regnskabsopgaver.
  • Konsulentbistand til Socialafdelingen.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har en uddannelse i offentlig administration og med mindst 10 års kommunal erfaring.
  • Har indgående kendskab til opgaverne i en central løn- og økonomifunktion. 
  • Har indgående kendskab til lønafregning via lønsystemet SD Løn.
  • Har indgående kendskab til bogføring i økonomisystemet Prisme.
  • Har en specialviden på området og kan løse opgaverne uden instruktion.
  • Er vant til at arbejde med økonomisystemer og regneark m.v.
  • Kan arbejde selvstændigt og målrettet med et godt overblik.
  • Kan arbejde under et højt arbejdspres og have mange bolde i luften.
  • Er kvalitetsbevidst og arbejder systematisk, grundigt og effektivt.
  • Er engageret og fleksibel.

Yderligere oplysninger:
Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Fås på kommunens hjemmeside www.nyborg.dk eller ved henvendelse til leder af Regnskab og Finans Peter Andersen på tlf. 6333 7710 eller mail pand@nyborg.dk.

Ansøgningsfrist 22. november 2023 
Der afholdes ansættelsessamtaler 27. november 2023
Tiltrædelse 1. januar 2024

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7d900029)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - Økonomiafdeling og Digitalisering, Torvet, 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936461

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet