Målrettet leder søges til afdeling for Visitation og Hjælpemidler i Sundhed og Ældre, Nyborg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nyborg Kommune er i en meget spændende udvikling og har netop lavet ny organisering. Derfor har vi i Sundhed og Ældre nu behov for en leder af Visitation og Hjælpemidler pr. 1. februar 2024.

Er du ambitiøs og fagligt velfunderet? Vores målsætning er sagsbehandling af høj kvalitet, hvor der tages udgangspunkt i borgerens ønsker og behov med fokus på kerneopgaven. Som leder af Visitation og Hjælpemidler er det en af dine vigtigste opgaver, at være med til at skabe helhedsorienterede forløb sammen med borgerne både indenfor rammerne i afdelingen, men i særdeleshed også med resten af kommunen og med eksterne samarbejdspartnere. Du skal gå forrest i sikringen af et styrket samarbejde med borgerne og være en aktiv del af løsningen omkring borgersager med henblik på implementering af kerneopgaven.

Vi søger en leder, der formår at samle afdelingen og bidrage til en positiv kultur på arbejdspladsen, således at den gode trivsel fastholdes. 

Dit primære konkrete ansvars område:

Du er daglig personaleleder for 18 medarbejdere med forskellig uddannelser, eksempelvis social og sundhedsassistenter, terapeuter, en sygeplejerske og tre administrative medarbejdere.  Du er ansvarlig for en del koordineringsopgaver og deltager i tværfaglige fora på tværs af afdelinger. 

Du skal arbejde med strategi og udvikling i afdelingen og sætte retningen sammen med Sundheds- og ældrechefen. Du skal stå for implementeringen af overordnede strategier på området, samt sikre fortsat implementering af arbejdet med kerneopgaven.

Sundhed og ældre er i gang med at etablere faste tværfaglige teams hvor også Visitation og Hjælpemidler er stærke aktører ind i den fælles kerneopgave, der skal sikre borgenes bedste.

Vi forventer af dig, at du: 

  • Har en uddannelse på bachelor eller kandidatniveau indenfor eksempelvis social- eller sundhedsområdet.
  • Har ledelseserfaring eller faglig koordinatorerfaring, og gerne være i gang med eller have gennemført en lederuddannelse, for eksempel Diplom i ledelse.
  • Kan omsætte ledelsesteori til praksis og derigennem få følgeskab.     
  • Har en stærk faglighed indenfor hjælpemiddel, visitation og socialområdet – både erfaring og uddannelse.
  • Har visioner til at videre udvikle Visitation og Hjælpemidler.
  • Har lyst til, og erfaring, med at arbejde i en politisk styret organisation.
  • Er resultatorienteret og beslutningsdygtig; kan træffe beslutninger og omsætte dem til handling.
  • Er troværdig og autentisk; der er sammenhæng mellem det du siger og det du gør.
  • Har gode samarbejdsevner både i arbejdet med egen afdeling, men også i samspillet med resten af organisationen.
  • Er ambitiøs på egne og kollegaers vegne.
  • Er en stærk og tydelig kommunikator, skriftligt såvel som mundtligt.
  • Er handlekraftig og kan arbejde struktureret med organisationens kerneopgave.  
  • Er i stand til at prioritere blandt mange opgaver og samtidige processer i et godt og travlt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder: 

  • En arbejdsplads i stor udvikling og med et godt arbejdsmiljø.
  • At du bliver en del af en ambitiøs ledergruppe med et fælles fokus på kerneopgaven.
  • Et stærkt fagligt miljø med engagerede medarbejdere og kollegaer, der møder hinanden med tillid, anerkendelse, respekt og åbenhed.
  • En høj grad af tværfagligt samarbejde, hvor mangfoldighed og flerstemmighed betragtes som en styrke. 
  • Fokus på personlig og faglig udvikling og læring, herunder efteruddannelse. 
  • Stor selvstændighed og tillid under ansvar.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Ansøgningsfrist 15. december 2023

Samtaler forventes afholdt 20. december 2023 om formiddagen

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Sundheds- og ældrechef Solveig Christiansen på telefon: 2311 7217 eller mail solc@nyborg.dk.

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9af1cc86)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - Visitation, Svanedamsgade, 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951913

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet