BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Der søges både social- og sundhedshjælper og omsorgsmedhjælper.
Grejsdalens Huse 13-15 og 17-21 søger nye kollegaer som vågne nattevagter på 23 timer, med ansættelse fra 1. februar eller snarest derefter.
Den ugentlige arbejdstid er fra kl. 2300 – 0715. Der planlægges ud fra et fast arbejdsrul, og der arbejdes som udgangspunkt hver tredje weekend, men dette kan ændre sig ved behov for afløsning af kollegaer eller ekstra vagter. Der vil være et tæt samarbejde med de andre nattevagter, og I skal som team koordinere opgaverne omkring borgerne og de praktiske opgaver. Du skal være fleksibel, da der kan opstå forskellige situationer og akutte opgaver, som kræver en nu og her indsats.
Borgerne har varigt nedsat fysisk – og psykiske funktionsevne. I håndteringen af borgerne benyttes der hjælpemidler til alle forflytninger. Fælles for borgerne er, at de har gavn af et meget forudsigeligt tilbud, og at de profiterer af en autismepædagogisk tilgang i et miljø med struktur og genkendelighed. Borgerne har forskellige diagnoser, men flere af borgerne har autisme og udviklingsforstyrrelse inden for autismeområdet.
Som Nattehjælper skal du til en start have en overordnet kendskab til 4 afdelinger, her skal du er back-up til de faste nattevagter og borgerelaterede opgaver. Din funktion kan ændre sig, hvis borgernes behov ændres. Der vil være praktiske opgaver og det forventes at du selv vil kunne ”byde ind” på opgaver.
Støttebehovet om natten er svingende. Enkelte borgere har i løbet af natten brug for støtte, til at finde ro og sove igen. Der er planlagte opgaver med medicin, forflytning m.v. I de tidlige morgentimer kan der være ekstra aktivitet og behov for at støtte de borger der vågner tidligt. Du skal have en professionel tilgang til borgernes adfærd, og altid være nysgerrig på deres ressourcer.
Forventninger til vores nye kollegaer er:
- Mødestabil og fleksibel.
- At du møder kollegaer i en anerkende kommunikation.
- Ansvarsbevidst og selvstændig.
- Erfaren med natarbejde og har kendskab til borgergruppen.
- Erfaren med skriftlig dokumentation.
- Et spændende arbejdssted med tværfaglige samarbejdspartnere, hvor borgeren er i fokus.
- En arbejdsplads, hvor der er mulighed for indflydelse og medansvar.
- Engagerede og gode kollegaer
- Intronætter/forløb.
- Borgeren er vores kerneydelse.
Ved spørgsmål kan der sendes mail til:
- Afdelingsleder Ulrich Hermansen – mail Ulmh@rsyd.dk
- Afdelingsleder Rikke Christesen – mail Rtc@rsyd.dk
Der forventes holdt samtaler i uge 3 og 4 - 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (23-23 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Handicapcenter Fyn - Grejsdalen, Grejsdalen , 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950154