Grejsdalen 23 søger arbejdstidsplanlægger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Grejsdalen 23 er et §108 botilbud for 8 voksne borgere i alderen 18-64 år. Vores borgere har betydelige og varige fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Vi yder en højkompleks tværfaglig indsats, hvor støtten varierer fra let fysisk og verbal guidning i dagligdagsgøremål, til 1:1 skærmning og støtte i alle døgnets vågne timer.

Hvem er vi?

Centeret har afdelinger på flere matrikler i Nyborg, Odense og Kerteminde. Din fremtidige arbejdsplads ligger i Nyborg, Grejsdalen 23. Afdelingen er et højtspecialiseret team, som med et KRAP-teoretisk afsæt arbejder neuropædagogisk, ressourcefokuseret og anerkendende. Dette med henblik på at støtte den enkelte borger i at udnytte egne ressourcer. Ved hjælp af en målrettet sundhedsfaglig indsats, samt et rummeligt menneskesyn og en anerkendende pædagogik arbejdes der kontinuerligt på at sikre borgernes trivsel.

Der er godt 25 medarbejdere. Du vil få ansvaret for at udarbejde og godkende arbejdstidsplaner til hele Grejsdalen 23. Det er et stort arbejde at få både arbejdsopgaver, arbejdstidsregler, borgerhensyn/behov m.m. til at passe sammen.

Vi søger en administrativ medarbejder som har erfaring med arbejdstidsplanlægning. Og også gerne erfaring med arbejdet inden for det specialiserede socialområde. Du skal være dig bevidst om din rolle som bidrager til det gode arbejdsmiljø. Dette både når medarbejdernes ønsker kan blive tilgodeset, og når de ikke kan. Begge dele skal rummes og håndteres på bedste vis.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Arbejdstidsplanlægning for alle faggrupper i henhold til overenskomst og arbejdstidsregler, samtidigt at du har øje for optimal ressourceudnyttelse.
  • Bisidder gode IT kompetencer på højt niveau.
  • Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og kan langtidsplanlægge.
  • Kodning af præsteret arbejdstid, registrering og lønindberetning.
  • Udarbejde en arbejdstidsplan i samarbejde med ledelsen i afdelingen.
  • Tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forhold til indkomne ønsker fra medarbejdere.
  • Tilrettelæggelse af arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af ferie, afspadsering, personalemøder, kursusaktivitet, uddannelse og lignende.
  • Dækning af arbejdsplan ved sygdom.
  • Du har gode kommunikative evner.
  • Du kan holde overblikket i pressede situationer.
Du kan forvente:

  • Intro til vores Hos Info system.
  • Intro til arbejdstidsregler for relevante faggrupper.
  • Gode kolleger og skønne borgere.
  • Du vil få fast arbejdsplads i Grejsdalen.
  • Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor alle er lige vigtige for løsning af kerneopgaven
Vi forventer:

  • Gerne erfaring med arbejdstidsplanlægning og viden om arbejdstidsregler.
  • Du kan bevare overblikket, når dagen ændrer sig.
  • Du kan skabe struktur og genkendelighed gennem arbejdsplanerne.
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Sara Friis Neerfeldt på tlf. 3091 0296.

Ansøgningsfrist er d. 14. decmber 2023. Samtaler vil blive holdt i d. 18 december om formiddagen.

Stillingen ønskes besat pr. 1. februar eller snarest derefter.

Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

Yderligere information om Handicapcenter FYN og de enkelte tilbud kan ses på vores hjemmeside: http://www.handicapcenterfyn.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (18-22 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Handicapcenter Fyn - Grejsdalen, Grejsdalen , 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5952019

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet