BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvem er du:
Du kender til arbejdstidsplanlægning. Du har et godt overblik, er god til at samarbejde og du kan jonglere med flere bolde i luften på en gang. Du har en positiv tilgang til arbejdet og de udfordringer du evt. møder på din vej.
Hvem er vi:
Nordlys og Låddenhøj er Handicapcenter Fyns aktivitets- og samværstilbud. Vi har begge steder ca. 50 borgere, alle med udviklingshæmning og forskellige andre fysiske og psykiske diagnoser. Vi er et regionalt tilbud beliggende 2 forskellige steder i Nyborg. Der er under hver af centerets 18 afdelingsledere tilknyttet arbejdstidsplanlæggere og der vil i løbet af et år være netværksmøder, hvor arbejdsplanlæggere kan sparre med hinanden, ligesom det er muligt at tilgå sparring løbende via telefon.
Hvem arbejder her:
På afdelingerne er der tilknyttet forskellige faggrupper, såsom pædagoger, omsorgsmedhjælpere, pædagogiske assistenter samt SSA og tilkaldevikarer. I alt er der 22 ansatte på Nordlys og 36 ansatte på Låddenhøj.
Det skal du lave:
Som arbejdstidsplanlægger skal du udarbejde ugentlige tjenesteplaner jf. overenskomsten og de dertil gældende arbejdstidsregler samt lokalaftaler, så den enkelte medarbejder hele tiden kender sin arbejdstid minimum 4 uger frem. Du skal være med til at sikre, at der arbejdes efter de standarder der er. Det gør du i tæt samarbejde med afdelingslederen og med sparring fra HR.
Du skal:
- Arbejdstidsplanlægning for alle faggrupper i henhold til overenskomst og arbejdstidsregler.
- Kodning af præsteret arbejdstid, registrering og lønindberetning i Tjenestetid (Låddenhøj)
- Udfærdige grundplaner i samarbejde med afdelingslederne.
- Tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forhold til indkomne ønsker fra medarbejderne.
- Tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forbindelse med afholdelse af ferie, afspadsering, personalemøde, kursusaktivitet, uddannelse og lignende samt overblik herover.
- Ad hoc HR opgaver, der er relateret til arbejdstidsplanlægning.
- Koordinerende funktioner også ved akut opstået sygdom og lignende i tæt samarbejde med faglig leder.
- Ved ønske om ansættelse på mere end 25 timer vil det blive som deltagende i det daglige borgerarbejdet.
Du kan forvente:
- At ikke to dage der er ens.
- Der vil komme ændringer, som akut skal håndteres og hvor dit store overblik er påkrævet.
- Du vil få 2 arbejdspladser, henholdsvis på Nordlys, Skaboeshusevej 90B og på Låddenhøj, Helgetoftevej 1, begge i Nyborg. Transport mellem de 2 steder vil derfor være en nødvendighed.
- Du vil få en arbejdstid mellem 7.30 og 15.30.
- Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor alle er lige vigtige for løsning af kerneopgaven (borgerne).
- Du vil få et tæt samarbejde med afdelingsleder og faglig leder. Du referere til afdelingsleder.
- Løn efter gældende overenskomst.
- Du har erfaring med arbejdstidsplanlægning. Vi benytter Silkeborg Datas programmer ”hosinfo” og tjenestetid. Du vil få oplæring heri, såfremt du ikke er bekendt med netop disse systemer, det er dog et krav at du har erfaring i udarbejdelse af arbejdstidsplaner.
- Du kan bevare overblikket, når dagen ændre sig, og du kan holde fokus på din del af opgaven, så løsninger findes.
- Du har lysten til at sætte dig ind i de forskellige overenskomster vi arbejder ud fra.
- Du kan skabe struktur og genkendelighed gennem arbejdsplanerne, så alle info er indlagt herunder også overblik over diverse møder, kurser og andre emner der skal sammenkobles med arbejdstidsplanen.
- Du er bevidst om din rolle i.f.t. at være bindeleddet mellem ønsker fra medarbejdere og driftens behov, og at du i denne forbindelse har et særlig fokus på samarbejde og den gode tone.
- Vi forventer du har, et stort flair for struktur og overblik, samtidig med at du kan fungere i et til tider omskifteligt arbejdsmiljø. Kort sagt have mange bolde i luften, uden at du mister pusten.
- Du kan være i dialog med medarbejderne og være med til at understøtte den ramme for arbejdstidsplanlægning, som ledelsen har lagt
- Du skal have et godt overblik og være proaktiv i din tilgang til arbejdet. Sådan at forstå, at du skal være undrende og stille spørgsmål, så snart noget er anderledes. Dette for at sikre, at du indhenter den nødvendige viden, i forhold til overholdelse af gældende overenskomst og arbejdstidsregler.
Har du yderligere spørgsmål til stillingen kan afdelingsleder Bente Peschardt, tlf.: 24763209 eller Hanne Akstrup, tlf.: 24443884 kontaktes.
Ansøgningsfrist onsdag d. 13. december 2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag d. 19. december2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Handicapcenter Fyn - Låddenhøj, Helgetoftevej , 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950098