BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Grejsdalen 16, hus 1 bor 8 borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, derudover har flere autismespektrum forstyrrelser og andre diagnoser. Vi er en del af Handicapcenter Fyn, og der er under hver afdelingsleder tilknyttet en arbejdstidsplanlægger. Der vil i løbet af året være netværksmøder, hvor arbejdsplanlæggere kan sparre med hinanden, ligesom det er muligt at tilgå sparring med konsulenter under regionen. I afdelingen der tilknyttet forskellige faggrupper, såsom pædagoger, sygeplejerske, social og sundhedsassistent og omsorgs-medhjælpere. Der er i alt omkring 26 medarbejdere. Du vil få ansvaret for at udarbejde og godkende arbejdstidsplaner til hele Grejsdalen 16, hus 1 samt natteamet. Det er et stort arbejde at få både arbejdsopgaver, arbejdstidsregler, borgerhensyn/behov m.m. til at passe sammen.
Vi søger en administrativ medarbejder som har erfaring med arbejdstidsplanlægning. Og også gerne erfaring med arbejdet inden for det specialiserede socialområde. Du skal være dig bevidst om din rolle som bidrager til det gode arbejdsmiljø. Dette både når medarbejdernes ønsker kan blive tilgodeset, og når de ikke kan. Begge dele skal rummes og håndteres på bedste vis.
Dine arbejdsopgaver bliver:
- Arbejdstidsplanlægning for alle faggrupper i henhold til overenskomst og arbejdstidsregler, samtidigt at du har øje for optimal ressourceudnyttelse.
- Bisidder gode IT kompetencer på højt niveau.
- Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og kan langtidsplanlægge.
- Kodning af præsteret arbejdstid, registrering og lønindberetning.
- Udarbejde en arbejdstidsplan i samarbejde med ledelse.
- Tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forhold til indkomne ønsker fra medarbejdere.
- Tilrettelæggelse af arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af ferie, afspadsering, personalemøder, kursusaktivitet, uddannelse og lignende.
- Dækning af arbejdsplan ved sygdom.
- Du har gode kommunikative evner.
- Du kan holde overblikket i pressede situationer.
- Intro til vores Hos Info system.
- Intro til arbejdstidsregler for relevante faggrupper.
- Gode kolleger og skønne borgere.
- Du vil få fast arbejdsplads i Grejsdalen.
- Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor alle er lige vigtige for løsning af kerneopgaven (borgerne)
- Gerne erfaring med arbejdstidsplanlægning og viden om arbejdstidsregler.
- Du kan bevare overblikket, når dagen ændrer sig.
- Du kan skabe struktur og genkendelighed gennem arbejdsplanerne, så alt info er indlagt.
Ansøgningsfrist er d. 8. oktober 2023. Samtaler vil blive holdt i uge 41.
Stillingen ønskes besat pr. 1. november eller snarest derefter.
Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.
Yderligere information om Handicapcenter FYN og de enkelte tilbud kan ses på vores hjemmeside.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Handicapcenter Fyn - Grejsdalen, Grejsdalen, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911871