BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har brug for flere kræfter, som skal være med til at udvikle indsatsen inden for området sygedagpenge- og jobafklaringsforløb. Vi har derfor behov for en jobformidler i en midlertidig stilling, frem til udgangen af 2024.
Du skal både have løbende sager og have et tæt samarbejde med vores lokale virksomheder, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på arbejdsopgaverne.
Vi er meget optaget af at bruge vores ressourcer på bedst mulig vis, hvorfor du skal være klar på varierende arbejdsopgaver.
Er du socialrådgiver, socialformidler eller har du erfaring med at arbejde i kommunalt regi? Så er du måske vores nye kollega. Du vil møde en afdeling, som lige nu er i gang med en forandringsproces, hvor vores arbejdsgange, indsatser og tilgang gentænkes. Vi er meget fokuseret på, at vores arbejde skal understøtte borgernes vej tilbage i beskæftigelse og hvordan vi gør det smartest og hurtigst.
Hvem er vi?
Sygedagpenge- og jobafklaringsteamet består af 13 jobformidlere, hvor der er tilknyttet 2 virksomhedskonsulenter. Teamet er opdelt i 2 mindre enheder, hvor der i den ene arbejdes med borgere tættest på arbejdsmarkedet og i den anden arbejdes med borgere længere væk fra arbejdsmarkedet. Fælles for begge er, at understøtte borgerne i vejen tilbage til beskæftigelse.
Din profil:
- Du er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller har relevant erfaring i kommunalt regi.
- Du er facilitator for et inkluderende og anerkendende menneskesyn og opmærksom på egen kommunikation.
- Du er tryg i rollen som myndighed og har erfaring med mødeledelse.
- Du kan arbejde selvstændigt og har en systematisk og struktureret tilgang.
- Du trives med et tværfagligt samarbejde og er garant for en proaktiv tilgang i forbindelse med at fastholde borgere på arbejdsmarkedet.
- Du har et kendskab til arbejdsmarkedet både lokalt og generelt.
- Du har gå-på-mod, er idérig samt åben og imødekommende.
- Du er indstillet på at indgå i tværfagligt samarbejdsrelationer i en foranderlig hverdag.
- Kan håndtere IT som naturlig og nødvendig del af arbejdet, fagsystemet er Fasit.
Vi kan tilbyde:
- Et tæt samarbejde i afdelingen med opbakning fra kolleger samt ledelse.
- Et team med mulighed for faglig sparring både med kollegaer, samt ledelse.
- Mulighed for at gøre en forskel i en afdeling med ambitioner om at være en attraktiv arbejdsplads.
- Et godt arbejdsmiljø, hvor faglighed vægtes højt.
- En dynamisk arbejdsplads med humor, arbejdsglæde og meget varierede arbejdsopgaver.
- Plads til kreative løsninger indenfor de overordnede rammer.
Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Ansøgningsfrist 21. januar 2024
Samtaler forventes afholdt i uge 4.
Tiltrædelse snarest muligt
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til konstitueret afdelingsleder Julie Kjærulf Øder tlf.: 2399 5527.
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=08306ddb)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Arbejdsmarked og Borgerservice, Ringvej, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964459