Administrativ medarbejder til tilsyn og udlejning indenfor boligsektoren

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Teknik, Miljø og Erhverv søger en administrativ medarbejder til en stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen omfatter primært tilsyn med offentlig støttet byggeri og udlejning af kommunale boliger.


Dine primære opgaver vil være:

  • Tilsyn med Almene Boligselskaber herunder gennemgang af boligforeningernes årsregnskaber og granskning af tilstandsrapporter og vedligeholdelsesplaner. Dialogmøder og fællesmøder med boligselskaberne. Gennemgang og politisk indstilling af nybyggeri/renoveringer, lånoptagelse, lejeforhøjelser, lånekonvertering i støttede og ustøttede andelsboliger og behandling af tilsynssager generelt
  • Administration af udlejningsboliger, herunder udarbejdelse af lejekontrakter, beregning af husleje og håndtering af forbrugsregnskab og restancer
  • Tildeling af boliger i samarbejde med socialafdelingen og boligforeninger
  • Besvarelse på henvendelser fra borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere
  • Økonomiske opgaver, herunder afstemning og betaling af regninger
  • Ad hoc opgaver indenfor gruppens arbejdsområder.

Vi forventer, at du har følgende kompetencer:

  • Du skal være servicemindet
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund indenfor kontor og administration
  • Kendskab til arbejde med almene boliger
  • Masser af gå-på-mod og ikke bange for at kaste dig over nye opgaver
  • God sans for koordinering og planlægning
  • Gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
  • Gode tværfaglige samarbejdsevner og ordenssans
  • Sikker bruger af diverse IT værktøjer herunder Office 365, Prisme365 og KMD Nova.

Vi tilbyder dig:

  • En arbejdsplads med højt fagligt niveau og et godt arbejdsmiljø
  • Arbejdsområde, hvor der i videst mulig omfang er dobbeltdækning på
  • Et varieret, selvstændigt og ansvarsfuldt job
  • At blive del af et team, hvor vi sætter servicegenet, samarbejdet og humøret højt
  • At blive en del af en afdeling, hvor vi har en uhøjtidelig og forpligtende tilgang til at samarbejde med hinanden og tillid som den grundlæggende værdi.


Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Erhverv, Vækst og Sekretariatet Lars Almind Knudsen på tlf.: 5172 7419 eller mail: laka@nyborg.dk

Ansøgningsfrist 11. september 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38
Tiltrædelse hurtigst muligt

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bd02a825)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - Erhverv, vækst og sekretariat, Nørregade, 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6102138

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet