Administrativ medarbejder til spændende udviklingsafdeling hos Mayekawa Nordic A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

For Mayekawa Nordic A/S, der har domicil i Nyborg, søger vi lige nu en administrativ medarbejder, der kan og vil tage ansvar for de administrative funktioner på kontoret, herunder regnskab, personaleadministration, faciliteter samt administrativ drift for et team bestående af 9 kolleger. Du kommer til at referere til direktøren for Mayekawa Europe, somr har base på det belgiske hovedkontor.

Et udfordrende job i en spændende og udviklende virksomhed

Mayekawa Nordic A/S er en R&D afdeling, der består af 9 dedikerede kolleger, der fokuserer på at udvikle nye produkter indenfor køling og varmepumper, med et fokus på klima og bæredygtighed til Mayekawa og Mayekawa Europe.

Du bliver en del af en arbejdsplads med et stærkt fællesskab og en god kollegial omgangstone, hvor der er plads til alle. Dine kommende kolleger har forskellige nationaliteter, så den daglige kommunikation foregår på engelsk.

Som en del af en velorganiseret afdeling, får du mulighed for både faglig og personlig udvikling, i en arbejdskultur hvor udfordringer løses i samarbejde.

Som en ekstra gevinst, tilbyder Mayekawa Nordic A/S en alsidig hverdag, spændende arbejdsopgaver, en international arbejdsplads og en attraktiv lønpakke med supplerende personalegoder.

Væsentlige jobfunktioner

  • Udføre generelle kontor funktioner, herunder bogholderi, forsyninger og udstyr, behandling af fakturaer, budgetstyring samt forefaldende administrative opgaver.
  • Forberedelse af regnskabsrapporter, budgetter, udgiftsregistrering og udførelse af regnskabsfunktioner.
  • Tæt samarbejde med finansafdelingen på vores europæiske hovedkontor for at sikre overensstemmelse med virksomhedens procedurer for rapportering, budgettering og regnskabsmæssige tal.
  • Facilitering af HR-funktioner som oplæring, lønadministration, personalegoder og medarbejderrelationer.
  • Håndtering af fortrolige oplysninger, herunder GDPR.
  • Koordinering af kontoroperationer som mødeplanlægning, rejsearrangementer og postdistribution.
  • Implementering og vedligeholdelse af procedurer/kontoradministrative systemer.
  • Medvirke til at sikre at Mayekawas politikker og procedurer overholdes.
  • Organisering af introduktionsprogrammer for nye medarbejdere.
  • Sikring af overholdelse af virksomhedens politikker, sundheds- og sikkerhedsregler og juridiske krav.
  • Vedligeholdelse af papir- og elektroniske arkivsystemer.

Forventninger til dine faglige kvalifikationer

  • Bachelorgrad i erhvervsadministration, kontorledelse eller beslægtet område (eller tilsvarende gennem erfaring).
  • Minimum 3-5 års erfaring inden for kontoradministration gerne med en ledelsesrolle.
  • Solide regnskabsfærdigheder.
  • Færdigheder i MS Office, regnskabssoftware (Mayekawa anvender UNICONTA) og HR-systemer.

Forventninger til dine personlige kvalifikationer

Du besidder en stærk evne til at analysere udfordringer og finde løsninger. For dig er konflikter ikke blot problemer, men snarere muligheder for udvikling og forbedring.

Din kommunikationsevne, både skriftligt og mundtligt, er stærk, og du formår at opbygge gode relationer gennem en positiv attitude. Du er fortrolig med MS Office-pakken, regnskabssoftware og gerne HRIS-systemer. Desuden navigerer du generelt let i IT-værktøjer.

Multitasking er en styrke for dig, og du mister aldrig overblikket, selv når du håndterer flere opgaver samtidigt. Du er en teamspiller, men kan også løse opgaver selvstændigt, og du har en klar fornemmelse for, hvornår samarbejde er nødvendigt, og hvornår du skal tage ansvar for at løse opgaven.

Detaljeorientering er en del af din natur, og du prioriterer altid kvalitet for at minimere risikoen for fejl. Samtidig besidder du lederegenskaber og formår at motivere andre. Din analytiske og kritiske tilgang hjælper dig med at træffe velovervejede beslutninger.

Sprogfærdigheder

Dansk:               Modersmålsniveau

Engelsk:             Professionelt niveau/forhandlingsniveau

Sådan søger du

Tryk på ansøgerlinket og send os dit CV og meget gerne en motiveret ansøgning.

Når du klikker på ansøgerlinket, kommer du automatisk over i Co.& Pagaards rekrutteringssystem, hvor dit CV og din ansøgning samt øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. 

Vigtigt
Du skal anvende denne fremgangsmåde af hensyn til GDPR. Metoden giver dig en langt bedre datasikkerhed og højere beskyttelse af dine personoplysninger. 

Ansøgninger modtaget på anden måde, vil ikke blive behandlet, og fremsendt materiale vil blive slettet.

Har du spørgsmål til stillingen

Du er velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent John Pagaard på tlf. +4520904970. Læg gerne en besked på telefonsvareren, så bliver du kontaktet så hurtigt som muligt. 

Om Mayekawa Nordic A/S

Mayekawa er en japansk familievirksomhed og en af verdens største leverandører af industrielle kølekompressorer og varmepumper. 
Brugen af naturlige kølemidler har været en del af deres DNA siden starten i 1924. 

Virksomheden tager et stort ansvar for den grønne omstilling og målretter deres produktudvikling mod at være en del af en bæredygtig fremtid.

Mayekawa Nordic A/S er en udviklingsafdeling placeret i Nyborg, der er ved at udvikle en helt ny produktserie af ammoniak kølemaskiner og varmepumper til industrien. De har valgt ammoniak, fordi det er et naturligt kølemiddel, der samtidig sikrer en høj effektivitet. 

Organisationen i Nyborg, består af et lille velfungerende team, der arbejder tæt sammen på tværs af fagligheder og ansvarsområder. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Co.& Pagaard ApS, Dannevirkevej, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103966

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet