BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ådalens Børnehus åbnede i 1994 og er en institution med en almindelig børnehave i den ene ende af huset med gennemsnitlig 75 børn, og en behandlingsinstitution jf.§32 med plads til 12-14 børn fra 0 år og til skolestart i den anden ende af huset.
Vi kigger dog ind i store forandringer, da specialafdelingen skal flytte til sommeren 2024 og i lokalerne skal der foregå en stor ombygning og bygges en ny vuggestue med plads til 24 børn. Planen er, at der er en vuggestue klar i starten af 2025. Du vil derfor få muligheden for at være en del af en spændende ny tid med opbygningen af en ny integreret institution.
Som souschef i vores hus er du både en del af ledelsen og en del af et team omkring en børnegruppe. Vi er funktionsopdelt og er opdelt i fire faste grupper. Du har ca. 25 børnetimer på "gulvet", og de resterende 12 timer er afsat til en kontordag, møder og souschefrelaterede opgaver.
Vi har en HK-ansat, og det vil derfor være begrænset, hvad der er af administrative opgaver, men du vil som souschef have din opmærksomhed på det daglige pædagogiske arbejde og personaledelen med henblik på udvikling og trivsel.
Vi ønsker os en souschef, der vil være en aktiv medspiller i den daglige praksis, såvel som i ledelsesteamet. Vi vil som ledelsesteam gerne være synlige, tilgængelige og forme retninger og værdier for husets bedste.
Om os:
- Et hus med fokus på det gode arbejdsfællesskab.
- Et hus, der går op i faglig udvikling og giver mulighed for efteruddannelse.
- En personalegruppe, der brænder for at skabe udvikling, trivsel og stærke alsidige børnefællesskaber gennem leg og nærvær med børnene.
- Vi ser forældrene som den vigtigste samarbejdspartner i børnenes liv, og vi vægter et godt forældresamarbejde højt.
- Et hus der bygger sin pædagogik på værdier fra Marte Meo, og vi anvender aktivt metoden i praksis. Der er uddannede Marte Meo-terapeuter i hver afdeling.
I Ådalens Børnehus ønsker vi os en souschef, der:
- Er uddannet pædagog, og som ønsker at indgå i et stærkt forenet ledelsesteam.
- Kan sætte pædagogisk retning og omsætte den pædagogiske viden til praksis.
- Går forrest og kan samle op på pædagogiske beslutninger.
- Gerne har erfaring fra en integreret institution.
- Er legende, engageret og kan se vigtigheden i at være med i børnenes lege.
- Er en holdspiller og en aktiv medspiller i det gode arbejdsfællesskab.
- Kan dele sine pædagogiske refleksioner og sparre med kollegaer, ledelse og diverse sparringspartnere.
- Har let til smil, og er en aktivt handlende medarbejder og kollega.
Kom endelig og besøg os – vi vil alle sammen gerne hilse på dig.
Yderligere information
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der indhentes børneattest og straffeattest skal forevises inden ansættelse.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder Sandra Pedersen på tlf. 6333 7063 eller 2072 2132.
Ansøgningsfrist 16. november 2023
Ansættelsessamtaler afholdes 22. november 2023
Tiltrædelse 1. januar 2024
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ca3f18aa)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Ådalens Børnehus, Ådalen, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931851