BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Visitation og Hjælpemidler har en spændende stilling på 37 timer ugentligt ledig fra 1. maj 2024.
Vi søger en visitator, der brænder for myndighedsområdet, og samtidig vil med på vores udviklingsrejse. Vi er i fuld gang med at udvikle og forbedre kvaliteten af de ydelser, vi tilbyder borgerne i tæt samarbejde med Hjælpemidler samt tværfaglige samarbejdspartnere i Sundhed og Ældre.
Drømmer du om at blive en del af en arbejdsplads med dygtige kolleger, fokus på høj trivsel og et godt arbejdsmiljø. Så har vi den helt rigtige stilling til dig.
Det får du, når du arbejder sammen med os:
- En grundig introduktion og oplæring.
- Et inspirerende samarbejde i et velfungerende team.
- En afdeling, der arbejder målrettet med kommunens velfærdsopgave, har fokus på faglig udvikling, tæt samarbejde og en uformel omgangstone.
- Daglig sparring og tæt dialog på arbejdsopgaverne.
- Mulighed for at have indflydelse på opgavefordelingen.
Vi forventer, at du:
- Har en sundhedsfaglig uddannelse samt gerne visitatoruddannelse.
- Har kendskab til og gerne erfaring med områdets lovgivning og sagsbehandling.
- Er stærk i skriftlig kommunikation og god til at formidle lovstof og afgørelser til borger, både mundtligt og skriftligt.
- Vil bidrage til vores målrettede arbejde med at løse velfærdsopgaven, hvor vi "Sammen med borgeren skaber mulighed for et sundt, aktivt og værdigt liv", som er udgangspunkt for den måde, vi planlægger, samarbejder og løser vores opgaver på.
- Trives i en travl hverdag med mange samtidige arbejdsopgaver, hvor du hurtigt kan veksle mellem at håndtere forskellige akutte eller forefaldende opgaver.
- Er fleksibel, selvstændig og beslutningskompetent.
- Trives med borgerkontakt i forbindelse med sagsbehandlingen.
- Bidrager til det tværfaglige arbejde, og ser det som en forudsætning for den samlede opgaveløsning.
- Har flair for IT-systemer – det er en fordel, hvis du har kendskab til vores omsorgssystem KMD Nexus.
- Har kørekort.
Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være:
- Behandling af ansøgninger om rehabilitering, personlig- og praktisk hjælp samt madservice (§§ 83 og 83a).
- Behandle ansøgninger om aflastning/afløsning (§84).
- Behandle ansøgninger om ældre- og plejeboliger.
- Visitation til pasning af alvorligt syge og døende (§§118 og 119).
- Visitation til privatudpegede hjælpere (§ 94) og konstant tilskud (§ 95).
Om Visitation og Hjælpemidler:
Visitation og Hjælpemidler er del af afdelingen Sundhed og Ældre, hvor vi alle arbejder med vores velfærdsopgave, som lyder; "SAMMEN med borgeren skaber vi mulighed for et sundt, aktivt og værdigt liv".
Velfærdsopgaven er vores ledestjerne, og værdierne omsorg, respekt, troværdighed og høj kvalitet i alt, er udgangspunkt for måden, vi møder borgerne og pårørende på. Det er samtidig måden, vi skaber arbejdsfællesskaber med hinanden og andre på. Vi samarbejder med hinanden på tværs af fagligheder, og så er det altid borgernes aktuelle livssituation, der sætter retningen for vores arbejde.
Visitation og Hjælpemidler består af 17 medarbejdere, der varetager funktioner som sagsbehandlende terapeuter, visitatorer og administrativt personale.
Vi er en energifyldt afdeling, hvor du vil få dygtige kollegaer, der brænder for opgaverne inden for myndighedsområdet. Vi vægter det gode kollegiale sammenhold højt, og ikke mindst et godt grin. Vi støtter hinanden både fagligt og kollegialt.
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Hvis du er nysgerrig og ønsker at vide mere, er du velkommen til at kontakte:
- Camilla Svilshave, leder af Visitation og Hjælpemidler på tlf.: 5143 8806 eller pr. mail: casv@nyborg.dk.
- Lykke Frølund, tillidsrepræsentant og visitator, tlf.: 2939 2469 eller pr. mail: laf@nyborg.dk
- Henriette Pedersen, arbejdsmiljørepræsentant og visitator, tlf.: 4012 6169 eller pr. mail ett1@nyborg.dk.
Ansøgningsfrist 3. marts 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 11. marts 2024
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ef393b28)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Visitation og hjælpemidler, Nørrevoldgade, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993585