BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nyborg Kommune har iværksat en større organisationsændring. Det har medført at Ejendomme, Intern service og Rengøring er blevet slået sammen i en Facility Management-gruppe (FM) "Ejendomme og Service". Dette betyder, at flere afdelinger skal drage nytte af hinanden og de rette synergier skal sættes i spil.
Vores arbejdsplads
Ejendomsgruppen vil bestå af syv erfarne medarbejdere, som er forankret i sektionen "Ejendomme og Service".
Ejendomsgruppen har ansvaret for anlægsopgaver samt drift og vedligeholdelse af kommunale bygninger. Disse er fordelt på 144 adresser, der udgør ca. 172.000 m2. Ejendomsgruppen har i denne sammenhæng ansvaret for de systemer, som understøtter anlægsopgaver, drift og vedligehold og tekniske anlæg.
Vi vægter et stærkt fagligt miljø, godt kollegialt sammenhold og arbejdsglæde højt. Vi prioriterer faglig sparring, og gør ofte brug af hinandens individuelle kompetencer.
Det er vigtigt for os, at der er et godt arbejdsmiljø, hvor der er åbenhed, tillid, udvikling samt et godt humør i hverdagen.
Personprofil
Ingen kan alt, men vi lægger vægt på, at du som projektleder for drift og vedligehold, har nedenstående kompetencer:
Du skal brænde for drift og vedligehold. Vi forestiller os, at du har minimum 5 års professionel erfaring med registrering i FM-systemer, projektering og udbud/tilsyn/byggestyring. Du besidder en god fundamental viden om byggeri generelt.
Som person er du hjælpsom og vedholdende med et højt drive ift. fremdrift. Du trives i en omskiftelig hverdag med mange opgaver, både anlæg, drifts- og udviklingsopgaver i forhold til FM-systemet. Du er kvalitetsbevidst, har styr på detaljen og nyder at arbejde med både mennesker, data og teknik. Derudover skal du kunne lide at samarbejde i et team.
Du arbejder systematisk med henblik på at gribe de muligheder, som opstår undervejs og tilpasser dine planer efter det at være en del af en politisk organisation.
Din uddannelsesmæssige baggrund er teknisk, f.eks. bygningskonstruktør, arkitekt, maskinmester, ingeniør eller anden relevant uddannelse. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til de tekniske installationer som vand og varme.
Kvalifikationer
Du har relevant erfaring med arbejde vedr. drift og vedligeholdelse, ift. at kunne registrere bygningsdele, udarbejde 10 års vedligeholdelsesplader og udarbejde økonomi på registreringerne.
Du har erfaring med at tegne i AutoCAD eller lign. Projekterne udmønter sig i mindre anlægsopgaver, derfor skal du kunne projektere og udbyde opgaver.
Det er også vigtigt, at du er god til at skabe relationer på tværs af organisationen og med de eksterne samarbejdspartnere f.eks. håndværkere, serviceledere, og institutionsledere. Du skal formå at inddrage vores brugere, samtidig med, at du kan planlægge og styre akutte vedligeholdelsesopgaver. Alle opgaver udføres med fokus på, at både økonomi, kvalitet og deadlines overholdes. Vi anvender Caretaker som fælles FM-system.
Du er god til projektledelse og har styr på, hvordan akut og forebyggende vedligehold af bygningens bygningsdele håndteres.
Du skal have en bred byggeteknisk indsigt, og være fortrolig med gængse systemer og regler på området.
Du har gyldigt kørekort B
Du har erfaring med Office 365 og Autocad Architecture, og du er vant til at tegne og begår dig i sidstnævnte.
Om stillingen
Som projektleder for drift & vedligehold i Ejendomsgruppen vil du få et selvstændigt ansvar for egne anlægsprojekter. Du vil arbejde tæt sammen med gruppen af teknikere med ansvar for drift og vedligeholdelse, projektledelse på større og mindre anlægsopgaver og energiprojekter.
Gruppen koordinerer, sparrer og videndeler tæt, ligesom du vil indgå i et tæt samarbejde med teknikere og håndværkere lokalt. Du vil således komme til at arbejde selvstændigt, men ikke alene.
Din dag vil være en vekslede hverdag med mangeartede relationer og projekter. Din daglige gang vil være på kontoret i Nørregade 3 i Nyborg samt ude på bygningerne i hele kommunen. Det betyder, at stillingen indebærer en afvekslende hverdag med både drifts- og udviklingsopgaver på forskellige lokationer, men med en primær arbejdsplads i Nørregade 3 i Nyborg.
Opgaverne vil være, at:
- Bygningssyn med registrere og indtaste i Caretaker med prissætning af kommende aktiviteter.
- Registrering, optegning og opdatering i AutoCAD.
- Samarbejde med dine kollegaer i teamet.
- Organisere opdatering af data om bygningsdelene og de tilknyttede vedligeholdsopgaver.
- Bidrage til udvikling af strukturer og processer for registrering.
- Kontaktperson for brugerne på bygningerne
- Fungerer som projektleder på mindre anlægsopgaver, drift og vedligeholdelsesopgaver. Dette kan være på alle typer af kommunale bygninger afhængig af behov. Udarbejdelse af udbudsmateriale, indhentning af tilbud og byggestyring.
- Samarbejde med ledere, specialister, teknisk service, brugere, interessenter og håndværkere.
- Løsning af ad hoc-opgaver
Hvad tilbyder vi:
- En spændende stilling med afvekslende opgaver med både drift og vedligehold, anlægsopgaver, udvikling, teknik, en bred kontaktflade, store frihedsgrader og forankring i et team, hvor vi sparrer både fagligt og socialt.
- Et spændende og alsidigt job.
- En dynamisk arbejdsplads med fokus på muligheder og udvikling.
- Dygtige, loyale og engagerede kollegaer.
- Nyborg Kommune forventer at kunne tilbyde administrative medarbejdere fleksibel fredag senest 1. januar 2024. Denne fleksible ordning vil indebære, at der som udgangspunkt vil være mulighed for at placere sin arbejdstid på ugens første fire dage og dermed skabe en 4 dages arbejdsuge.
Du kan se dig selv i nedenstående:
- Du har lyst til udvikling, både personligt og professionelt, i samarbejde med inspirerende kolleger.
- Du arbejder selvstændigt med dine projekter.
- Du ønsker et arbejdsmiljø, hvor du kan udvikle dine arbejdsmetoder og din faglighed.
- Du trives med at have flere projekter i din portefølje.
- Du trives med en bred kontaktflade til brugere, driftsfolk, rådgivere og entreprenører.
- Du trives i projekter, hvor det er mange interessenter.
Yderligere oplysninger
Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal afleveres straffeattest inden ansættelse.
Yderligere oplysninger og spørgsmål om stillingen kan fås ved Leder af Ejendomme Marcus Høg tlf. 4011 2908 eller e-mail mahg@nyborg.dk.
Ansøgningsfrist 19. november 2023
Samtaler afholdes løbende og afvikles fysisk på Nyborg Rådhus
Tiltrædelse snarest muligt
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d487348a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Teknik, Miljø og Erhverv, Nørrevoldgade, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935443