BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en håndværksmæssig baggrund og erfaring med teknisk drift, og er du dygtig til at skabe overblik og sikre effektiv opgavehåndtering i eget distrikt men også på tværs af distrikterne i kommunen? Så er du måske vores nye Teknisk Service Koordinator.
Om stillingen:
Som Teknisk Service Koordinator vil du have en central rolle i at sikre optimal vedligeholdelse og drift af vores ejendomme. Du vil bruge din håndværksmæssige baggrund til at forstå praktiske udfordringer, men din hovedopgave bliver at koordinere indsatsen på tværs af bruger af bygninger, ejendomsafdelingen og eksterne leverandører. Vi lægger stor vægt på social ansvarlighed, og derfor vil du også være med til at støtte og koordinere arbejdet for ansatte i fleksjob, skånejob og lignende ordninger. Du skal understøtte din leder i Teknisk Service i et tæt samarbejde. Da stillingen er nyoprettet vil opgaverne kunne variere fra nedenstående.
Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte:
- Koordinering af bygningsrenovering og vedligeholdelse samt kontrol og justering af tekniske anlæg i samarbejde med enhederne og kvalitetssikre lovpligtige serviceopgaver
- Fungere som bindeled mellem brugere, bruger af bygninger, ejendomsafdelingen og andre relevante parter samt sikre klar kommunikation og effektiv opgaveløsning
- Anvende din praktiske erfaring til at sikre at vedligeholdelses- og renoveringsopgaver udføres effektivt og i høj kvalitet ved at koordinere indsatsen på tværs af distrikterne
- Fokus på bæredygtig affaldshåndtering og udearealer
- Håndtere sygemeldinger fra teknisk personale og sikre en smidig proces i forhold til opfølgning og ressourceplanlægning samt sikre støtte foranstaltninger for fleks- og skånejob.
Kvalifikationer:
- Håndværksmæssig baggrund fx tømrer, elektriker, VVS'er eller Ejendomsserviceteknikker
- Erfaring med koordinering af teknisk drift og bygningsvedligeholdelse
- Gode kommunikationsevner og evne til at samarbejde på tværs af forskellige afdelinger
- Teknisk indsigt og praktisk forståelse for CTS-anlæg samt vand, varme- og ventilationssystemer
- Struktureret og selvstændig arbejdsstil med evnen til at prioritere og følge op på opgaver
- Erfaring med IT-systemer og administrative opgaver samt håndtering af sygemeldinger, er en fordel
- Du har kørekort til bil.
Vi tilbyder:
- En nyoprettet stilling med stor medindflydelse, hvor du bliver en vigtig rolle i en organisation med fokus på effektiv drift
- Mulighed for at anvende din håndværksmæssige erfaring i en koordinerende funktion
- En varieret hverdag med stort ansvar og indflydelse på driften af vores ejendomme
- Du får gode kollegaer i et uformel arbejdsklima med plads til godt humør
- En stilling på 37 timer ugentligt med flextid.
Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte den kommende leder for Teknisk Service Jan Mathiasen på tlf.: 5159 9104.
Ansøgningsfrist 15. september 2024
Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt i uge 39
Tiltrædelse 1. november 2024
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=07784a89)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Ejendomme og Service, Nørrevoldgade, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6105541