BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nyborg Marina søger kontorassistent til en fast stilling på 30 timer ugentligt.
Vi er et team på 4-5 medarbejdere, som løser havnens mange forskellige opgaver. Vi søger en kollega, som har lyst til at være vores ansigt udadtil og arbejde på havnekontoret, og hjælpe os med en bred vifte af administrative opgaver for vores store, dejlige lystbådehavn midt i byen.
Dine hovedopgaver vil være:
- Servicering af havnens mange forskellige brugere, især fastliggere, klubber og gæster men også beboere, erhvervsdrivende og andre borgere, både via telefon, e-mail og ved disken i åbningstiden.
- Bogføringsopgaver fx i form af betaling og udsendelse af regninger samt bogføring af Marinaens indbetalinger i kommunens økonomisystem, Prisme 365.
- Diverse afstemningsopgaver af bank og øvrige bogføringskonti.
- Administration af fastliggere, både, kranbooking mv. via havneadministrationssystemet, CompuMarina.
- Løbende opgaver af forskellig art, fx reservationsskilte, arrangementer, statistik, automater, hjemmeside samt en masse opgaver, der opstår i løbet af en travl dag på havnen.
- Indgå i vagtordningen om sommeren, som deles af 3-4 medarbejdere.
For at komme i betragtning til jobbet er det vigtigt for os at du:
- Er professionel, serviceminded og hjælpsom.
- Trives med skiftende opgaver og periodevis travlhed – om sommeren kan her være hektisk.
- Medvirker til at havnens brugere får en god oplevelse og føler sig velkommen.
- Er en stabil, ansvarlig og selvstændig holdspiller.
- Er en stærk kommunikator.
- Kan klare dig i skrift og tale på dansk, engelsk og gerne tysk.
- Har erfaring med bogføring, gerne Prisme.
- Har overblik og er struktureret.
- Er robust, (jobbet kan være krævende, og uforudsete opgaver kan lægge beslag på din tid).
- Har et godt humør, gå-på-mod og er positiv og omgængelig.
Vi tilbyder:
- Spændende og udfordrende opgaver.
- En velfungerende arbejdsplads og ordnede forhold.
- Frihed under ansvar.
- En afvekslende arbejdsdag.
- Yderligere opgaver efter evner og interesser.
- Fleksibilitet – men vi forventer det også af dig.
Stillingen er på 30 timer om ugen, og timefordelingen forholdsvist fleksibel.
Marinaens kontor har mere åbent i sommerhalvåret end i vinterhalvåret.
Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte havnemester Lis Mylenberg på tlf.: 63337983 eller på mail lim@nyborg.dk
Du vil naturligvis blive oplært.
Vi glæder os til at høre fra dig – også selvom du ikke kan det hele.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Ansøgningsfrist 10. november 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 14. november 2024
Tiltrædelse 1. januar 2025, men gerne før, hvis muligheden er der
Om Nyborg Marina:
Nyborg Marina er en kommunal lystbådehavn, som hører under Nyborg Kommunes tekniske forvaltning.
Vi har ca. 530 fastliggere og ca. 8000 gæstebåde/autocampere årligt, og desuden benyttes havnen af mange andre borgere, fx beboere, fritidsforeninger, erhvervsdrivende, turister mv..
Havnen består bl.a. af 5 km kaj og 20 broer, en stor vinteropbevaringsplads, 7 bygninger med toilet og bad, vaskerier, tankanlæg, slæbested, bådkran mv.
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b09e7789)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Nyborg Marina, Havnepromenaden, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135800