Vil du være med til at styrke sagsbehandlingen på børnehandicapområdet og trives du med at arbejde sammen med dygtige, sjove og engagerede kollegaer? Har du solid erfaring og brænder du for at sikre høj kvalitet i myndighedsarbejdet på børnehandicapområdet? Så er vores nyoprettede stillingen som faglig koordinator i Myndighed Unge og Børnehandicap noget for dig!
Om os
Myndighed Unge og Børnehandicap er forankret i Familieafdelingen, som udgør den ene halvdel af Myndighedsområdet i Social og Familie. Familieafdelingen består af Myndighed Børn og Myndighed Unge og Børnehandicap. Den anden halvdel er det specialiserede voksenområde. I Familieafdelingen er der ansat 35 dygtige medarbejdere bl.a. socialrådgivere, familieplejekonsulenter og ergoterapeuter samt to afdelingsleder. Den samlede Myndighedsafdeling består af en områdeleder for både børne- og voksenmyndighed samt tre afdelingsledere.
Om stillingen
Du vil være faglig koordinator i vores Børnehandicapteam (0-23 år) som består af 6 rådgivere, 1 hjælpemiddelssagsbehandler og 1 bilsagsbehandler. Du vil referere til afdelingslederen i Myndighed Unge og Børnehandicap. Dine opgaver vil være forskellige og alsidige.
Vi søger dig som:
- Har en relevant socialfaglig uddannelse, fx som socialrådgiver.
- Har solid erfaring med myndighedsarbejde på børnehandicapområdet og gerne med erfaring fra en lignende stilling som faglig koordinator eller faglig konsulent.
- Du er stærk i lovfortolkning og ved, hvordan du holder dig opdateret på praksis.
- Har stærke socialfaglige kompetencer, herunder erfaring med ICS og DUBU.
- Er stæk i koordinering, struktur og faglig sparring.
- Er god til samarbejde og har en åben og anerkendende tilgang.
- Kan understøtte rådgiverne i de svære samtaler med børn og deres familier.
- Du søger aktivt det tværfaglige samarbejde og tænker i helheder, da vi ikke kan løse opgaverne alene.
- Du kan stå fast under forandringer og er fleksibel i forhold til, hvilke opgaver, der lander på dit bord.
Vi tilbyder:
- Mulighed for faglig og personlig udvikling samt indflydelse på afdelingens udvikling.
- Godt arbejdsmiljø og gode kollegaer med humor og omsorg.
- Bred faglig sparring i hverdagen.
- Fleksibel fredag og flextid.
- Løbende kurser og kompetenceløft.
Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest og børneattest inden ansættelse.
Har du spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Myndighed Unge og Børnehandicap, Anni Vexø på tlf.: 2960 7636.
Ansøgningsfrist 16. februar 2025
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 7-8
Tiltrædelse 1. april 2025
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2901e9bf)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nyborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nyborg Kommune - Myndighed Unge og Handicap, Ringvej, 5800 Nyborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/45453284-35ac-4201-b0c2-857a5611fb41