Byrådssekretariatet søger en imødekommende og dygtig forsikringskonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om dig:
Vi forventer, at du har en bred erfaring med forsikringsområdet – gerne specifikt vedr. arbejdsskader og motorkøretøjer, er kontoruddannet og så har du selvfølgelig flair for IT og er god til at sætte dig ind i nye systemer. 

Det er vigtigt, at du har indgående kendskab til følgende systemer:

  • InsuBiz
  • KMD Nova
  • Prisme

Det er endvidere vigtigt, at du er kvalitetsbevidst, kan arbejde selvstændigt og har gode formidlingskompetencer – både skriftligt og mundtligt. Derudover har du naturligvis gode samarbejdsevner, arbejder struktureret og formår at bevare det gode humør i en travl hverdag. Du ser det tværfaglige samarbejde som en styrke.

Dine opgaver: 
Du vil primært skulle varetage arbejdsskadeområdet og autoforsikringer, og dine opgaver vil bl.a. blive:

  • Skadebehandling/opfølgning af skader
    • foreløbig vurdering af skader
    • udstede bevillinger
    • kommunikation med skadelidte og forsikringsselskaber
  • Konteringer i prisme
    • betaling af fakturaer
    • udbetaling til skadelidte
  • Styring af policer og aktiver
  • Intern undervisning 
  • Superbruger og yde support på InsuBiz
  • Samarbejde med mægler og forsikringsselskaber
  • Diverse forefaldende opgaver
    • udtrække data til arbejdsmiljøregnskab
    • back-up ift. øvrigt forsikringsområde
    • risikostyring
  • Sygedagpengeregres

Om Byrådssekretariatet
Byrådssekretariatet er en stabsfunktion organiseret under kommunaldirektøren og fysisk placeret på det gamle rådhus, Torvet 1 i Nyborg. Vi består af 15 medarbejdere og en chef. Vi arbejder med mange forskelligartede opgaver udover forsikring fx kommunikation og presse, jura, bosætning, sekretæropgaver, fundraising, valg og meget andet. Vi er fagligt og kompetencemæssigt meget forskellige, men sammen er vi stærke i bestræbelserne på at opfylde vores kerneopgave med at understøtte, at Nyborg Kommune er et attraktivt sted for borgere og virksomheder at bosætte sig i og besøge – og at potentialet bliver udfoldet i et forpligtende samarbejde. 

Yderligere information
Stillingen er på 37 timer/uge (flekstid), og Nyborg Kommune forventer at kunne tilbyde administrative medarbejdere fleksibel fredag senest pr. 1. januar 2024. Denne fleksible ordning vil indebære, at der som udgangspunkt vil være mulighed for at placere sin arbejdstid på ugens første fire dage og dermed skabe en 4 dages arbejdsuge.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Tina Andersen, tlf. 6333 6803 eller på mail tjo@nyborg.dk.

Ansøgningsfrist 27. november 2023
Ansættelsessamtaler forventes gennemført 8. december 2023
Tiltrædelse 1. februar 2024 eller snarest derefter

I Nyborg Kommune har vi indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0b8cd7ce)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - Byrådssekretariat, Torvet, 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943293

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet