Struktureret og detaljeorienteret HR-medarbejder til kommunale lønopgaver

dato

Har du sans for detaljer, flair for it-systemer og arbejder struktureret, når det gælder administrative opgaver? Har du bred indsigt i kommunale overenskomster, og lønsystemet SilkeborgData? Og trives du i en mindre afdeling i en stor organisation? Så er du den nye kollega, vi søger.

HR er et velfungerende team med forskellige fagligheder fordelt på 8 kolleger, der understøtter og rådgiver i mangeartede opgaver indenfor området. Afdelingens kerneopgave er at understøtte organisationen i at være en attraktiv arbejdsplads med et velfungerende arbejdsmiljø. Nogle af vores opgaver er at bistå med afholdelse af lønforhandlinger og udarbejdelse af lønoplæg, håndtering af aktindsigtsanmodninger og mere generelt at understøtte vores ledere med færre administrative opgaver og mere tid til kerneopgaven.

Dine primære opgaver vil være:

  • Udarbejdelse af beregninger til brug ved løn- eller arbejdstidsaftaleforhandlinger. Mange af disse opgaver løses i tæt samarbejde med vores Lønkontor.
  • Afvikling af lønforhandlinger og rådgivning af vores ledere indenfor konkrete overenskomstområder. I den kommende tid for administrativt og teknisk personale.
  • Behandling af aktindsigtsanmodninger vedrørende lønoplysninger og løntekniske beregninger afledt af krav efter overenskomster og Funktionærlov.
  • Afholdelse af kurser vedrørende lønforhandlinger og lønkrav.
  • Udtræk af rapporter fra SilkeborgData og KRL til brug for ledelsesunderstøttelse og beslutningsgrundlag.
  • Vedligehold af stillingskodehierarki i SilkeborgData.
  • Deltagelse i opgaver der relaterer sig til robotudvikling, snitflader mellem SilkeborgData og ESDH-system og rolleadministration i SilkeborgData.
  • Andre opgaver afhængig af behov i afdelingen.

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund indenfor administrationsområdet. Du har flere års erfaring fra en lignende stilling, og har arbejdet i en politisk ledet organisation i kommunalt regi. Du skal trives med en varieret arbejdsdag med ansvar for mange typer af opgaver. Der vil være opgaver, som er mere driftsbetonede og opgaver, som er mere projektorienterede, i samarbejde med afdelingens øvrige konsulenter. Du skal have lyst til håndtere opgaver, hvor du finder løsninger sammen med andre.

Det vigtigste er, at du:

  • Har indgående kendskab til lønforhandlinger, kommunale overenskomster,  lønsystemet Silkeborg Data, og Microsoft Excel.
  • Har gode skriftlige og mundtlige kommunikative og formidlende evner.
  • Møder opgaverne med en struktureret tilgang og kvalitet i løsningen. Du er god til at skabe overblik til gavn for dig og andre i en hverdag med mange bolde i luften.
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidig bidrage til det gode samspil i arbejdsfællesskaber, hvor du også skaber tillidsfulde relationer.

Hvis det lyder som spændende udfordringer for dig kan vi tilbyde:
En stilling med arbejdsdage præget af varierende og selvstændige arbejdsopgaver. Samarbejde med engagerede og erfarne kolleger i en afdeling hvor dialog, udvikling, indflydelse og godt humør er en del af hverdagen.

HR har kontor på Nyborg Rådhus, der ligger i gåafstand fra banegård og motorvejsafkørsel.

Ansættelse i stillingen kan ske snarest muligt. Stillingen er på gennemsnitligt 25 timer om ugen, og aftales nærmere med udgangspunkt i din profil og opgaverne i stillingen. Der er gode muligheder for at arbejde hjemmefra kombineret med en fleksibel fredag, som betyder, at arbejdstiden i nogle uger kan placeres på ugens første fire dage. Du må forvente, at arbejdstidens placering til tider kan variere afhængig af de aktuelle opgaver.

Yderligere information: 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Ansøgningsfrist mandag 16. december 2024, kl. 14.00 
Ansættelsessamtaler afholdes torsdag 19. december 2024

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte HR-chef Maj-Britt Borg, tlf.: 2897 8242.

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ae2132d4)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - HR, Torvet, 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6161342

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet