Ledelsessekretær med stærke administrative færdigheder til Handicapcenter Fyn i Nyborg

dato



Ledelsessekretær søges til Handicapcenter Fyn i Nyborg

Er du en engageret og serviceminded person med erfaring inden for ledelsesunderstøttelse? Vægter du ordentlighed og præcision? Trives du i en fortrolig rolle, hvor dit overblik og rettidige omhu gør en forskel for ledelsens arbejde? Så er du måske vores nye kollega, og vi vil glæde os til at møde dig!



Velkommen til din nye arbejdsplads

Handicapcenter Fyn består af en række bo- og aktivitetstilbud til borgere med betydelig og varig funktionsnedsættelser. Afdelingerne er hovedsageligt placeret i Nyborg, men også i Kerteminde og Odense. Centeret er desuden en del af Region Syddanmarks Socialområde. Centeret er organiseret med en centerchef, en vicecenterchef, 16 afdelingsledere, Administrationen, Sundhedsteamet og Udviklingsteamet. Som ledelsessekretær skal du primært understøtte centerchefen og vicecenterchefen, men du vil også få selvstændige administrative ansvarsområder.
Du kan læse mere om Handicapcenter Fyn her



Sådan bliver din arbejdsdag og din nye rolle

Du bliver en del af Udviklingsteamet, som foruden ledelsessekretæren består af fem konsulenter og en chefkonsulent. Teamet løser forskellige typer opgaver i Handicapcenter Fyn, og du vil få opgavemæssige snitflader med flere af dine kollegaer, men intet overlap ift. opgaveansvar. Udviklingsteamet holder til på to administrationsgange i henholdsvis et botilbud og et aktivitets- og samværstilbud placeret på samme matrikel i Nyborg. Du kommer til at dele kontor med en af dine kollegaer.

Vi har en uformel og professionel tone på kontoret, og du vil få dygtige kollegaer med stor og bred viden om Handicapcenter Fyn og Socialområdet.

Dine opgaver bliver:
• Mødeplanlægning for centerledelsen
• Deltage på udvalgte møder i referentrolle
• Administrative opgaver i forbindelse med ansættelse af afdelingsledere og faglige ledere
• Administrative opgaver i forbindelse med centerets tværgående kurser
• Vedligeholde strukturen på centerets intranet, herunder være med til at bygge nyt intranet op
• Vedligeholde centerets hjemmeside ift. aktuel information
• Bidrage til eller selvstændigt udarbejdelse af oplæg eller præsentationer for centerledelsen
• Praktiske opgaver for centerledelsen, fx indkøb af gaver eller print til mødeforberedelse
• Diverse ad hoc opgaver alt efter kompetence



Det har vi brug for

Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse eller en administrationsbachelor. Du har arbejdet i en lignende stilling i den offentlige sektor. Det er en fordel, hvis du har kendskab til socialområdet, men det er ikke afgørende.

Du behøver ikke at være perfekt, for det er vi heller ikke. Vi har indsigt i egne styrker og udfordringer, og vi forventer det samme af dig.

De ønskede kompetencer hos vores nye ledelsessekretær er:
• Stærke skriftlige evner med blik for professionel kommunikation
• Gode IT kompetencer med flair for at lære nye systemer at kende
• Serviceminded og loyal - og evner at holde et højt fortrolighedsniveau
• Godt overblik over egne sager samt overskud til samtidigt at overskue andres
• Kan og tør træffe selvstændige beslutninger med en god fornemmelse af, hvornår du skal spørge en kollega eller leder til råds
• Blik for at systematisere og at gøre tingene smartest muligt
• Følger opgaver til dørs
• Du kan se muligheder og er nysgerrig efter at høre andres input



Det får du hos os

Du vil i opstarten få en grundig introduktion til centeret, Region Syddanmark samt de administrative værktøjer. Vi prioriterer, at du besøger alle tilbud i løbet af din introduktion, så du får en god fornemmelse af centeret.

Vi er glade for at se hinanden på kontoret, men du har selvfølgelig mulighed for at arbejde hjemme, når det passer ind i opgaveløsningen.

Personalets kompetenceudvikling er prioriteret højt. Alt efter dine ønsker og organisationens behov er der løbende mulighed for kompetenceudvikling.

Handicapcenter Fyn har aftale med Falck Healthcare ift. sundhedsordning.



Yderligere information

Stillingen er organisatorisk forankret i Udviklingsteamet og har reference til chefkonsulent m. ledelse Dea Hjorth Vittrup.

Vores nye kollega skal helst begynde den 1. april 2025, og gerne før hvis muligt.

Du vil blive ansat efter HK overenskomst. Ansættelse er betinget af tilfredsstillende straffeattest.

Da en del af vores møder foregår på forskellige matrikler, forventer vi at du har kørekort og kan benytte egen bil.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Dea Hjorth Vittrup på telefon 2032 5404.



Din ansøgning

Første samtalerunde afholdes 19. februar 2025. Samtalerne finder sted i Nyborg. Vi forbeholder os ret til at afholde 2. samtaler, hvis behovet opstår.

Ansøgningsfrist er den 5. februar 2025 kl. 12.00.

Vi glæder os til at høre fra dig!


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Engbo, Nyborg , Skaboeshusevej, 5800 Nyborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4fc2e2ad-7b33-4d86-a927-f75ab1d24349

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet